Jak zamknąć miesiąc z systemem FlexiClosing?

Zamknięcie miesiąca w księgowości, i znów:

  • odpalasz listę zamknięcia miesiąca w excelu/wordzie,
  • widzisz, że jest niekompletna. Już od dawna wiadomo że należy zrobić x rzeczy których na niej nie ma – lista nie zawiera wszystkich spółek którymi się zajmujesz,
  • nie pamiętasz czy w poprzednim miesiącu wszystko udało się zamknąć,
  • część rzeczy jest na liście miesięcznie, a cześć kwartalnie – ale wszystkie musisz odhaczyć,
  • nie wiesz które rzeczy już są zrobione przez Ciebie bo tego nie zaznaczyłaś/eś,
  • nie wiesz które rzeczy zrobił dla Ciebie asystent, bo niestety też tego nie zaznaczył. Albo zaznaczył, ale w pliku na swoim komputerze – ale niestety go dziś nie ma w pracy – szef i tak nie patrzy na listę tylko prosi o wysłanie zestawień na maila,
  • masz wrażenie że proces dokumentowania trwa dłużej niż praca merytoryczna. A na pewno jest bardziej frustrujący.

Sprawdź jak możesz zamknąć miesiąc z systemem FlexiClosing:

  • dokumentując wszystko co jest potrzebne,
  • mając pełny obraz sytuacji na temat statusu zamknięcia wszystkich spółek,
  • w jednym miejscu sprawdzisz nie tylko czy ktoś deklaruje że coś zrobił, ale też co zrobił.

A to wszystko zajmie Ci mniej czasu niż dotychczas!