Zamknięcie miesiąca w księgowości, i znów:
- odpalasz listę zamknięcia miesiąca w excelu/wordzie,
- widzisz, że jest niekompletna. Już od dawna wiadomo że należy zrobić x rzeczy których na niej nie ma – lista nie zawiera wszystkich spółek którymi się zajmujesz,
- nie pamiętasz czy w poprzednim miesiącu wszystko udało się zamknąć,
- część rzeczy jest na liście miesięcznie, a cześć kwartalnie – ale wszystkie musisz odhaczyć,
- nie wiesz które rzeczy już są zrobione przez Ciebie bo tego nie zaznaczyłaś/eś,
- nie wiesz które rzeczy zrobił dla Ciebie asystent, bo niestety też tego nie zaznaczył. Albo zaznaczył, ale w pliku na swoim komputerze – ale niestety go dziś nie ma w pracy – szef i tak nie patrzy na listę tylko prosi o wysłanie zestawień na maila,
- masz wrażenie że proces dokumentowania trwa dłużej niż praca merytoryczna. A na pewno jest bardziej frustrujący.
Sprawdź jak możesz zamknąć miesiąc z systemem FlexiClosing:
- dokumentując wszystko co jest potrzebne,
- mając pełny obraz sytuacji na temat statusu zamknięcia wszystkich spółek,
- w jednym miejscu sprawdzisz nie tylko czy ktoś deklaruje że coś zrobił, ale też co zrobił.
A to wszystko zajmie Ci mniej czasu niż dotychczas!